Beoordelingen van Po-On Alkmaar

Recente recensies

4.0
Peter
29 november 2022

Eten was louw en te laat.

Heijdenrijk
29 november 2022

Prima

Bartista72
28 november 2022

De kwaliteit van Po-on is zeer goed. De bezorging kan en moet beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pavlovic
28 november 2022

Eten was ok. Bezorging is een ander verhaal. Als ik optijd om 1600 bestel en vraag om een bezorging van 1800. Vind ik het wel erg jammer dat het pas 18:27 komt. Dit was vorige keer ook zo. Volgende keer ga ik toch uitwijken naar een ander denk ik

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Lobbes
28 november 2022

Een uur te laat bezorgd en het eten was koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred poelsma
27 november 2022

Keurig op tijd, vriendelijke bezorger, rijsttafel was top, de hoeveelheid bizar, kan hele week eten:)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerard
27 november 2022

Na de bestelling ander half uur moeten wachten, waarschijnlijk erg druk geweest,als het zo is een mailtje sturen dat het iets langer duurt.

Gijsbert van Sandijk
27 november 2022

gewoon erg lekker zo als altijd daarom zijn jullie ons restaurant. Dank u

Bianca
26 november 2022

Eten was goed. Bezorging duurde 2 uur. Beetje jammer dat je dit niet van te voren kan weten, anders had ik daar niet besteld.

Hans Tijhuis
24 november 2022

De bestelling on-line geregeld. Na uitzoeken gerecht blijkt, dat bij "klikken" op het bedrag, men gelijk uitkomt bij "bestellen". Ik wilde echter nog Kroepoek bij bestellen en kwam er na enige tijd achter, dat je niet op het bedrag moest klikken, maar in het witte kader, zodat het gerecht in "mijn winkelmand" uitkomt. Misschien dat veranderd kan worden, dat bij klikken op bedrag, het gerecht geplaatst wordt in de winkelmand, zodat je nog verder kan met bestellen en daarna de winkelmand kunt gaan afrekenen. Prima gegeten trouwens, zoals bekend, Met vriendelijke groet, Hans Tijhuis.

Dijkstra
22 november 2022

Nooit meer bestellen 2 keer gebeld ze zijn onderweg 2 uur later kwam eindelijk iemand Bezorger kan daar niks aan doen

Ronald
20 november 2022
Robbin
19 november 2022

Lekker eten en op tijd bezorgd, bedankt weer!

Rob
18 november 2022
Sabien
17 november 2022
Richard
15 november 2022

was weer erg lekker

Erik
13 november 2022

Bestelling z.s.m. duurde helaas ruim 2,5 uur. Kinderen lagen intussen al te slapen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerard
13 november 2022

Als weer lekker zoals altijd Een echte aanrader voor iedereen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke Hoekman
13 november 2022

Beste, Ik vind het erg vervelend dit te moeten schrijven. Ik ben zeer ontevreden over de kwaliteit en de ernstige late bezorging. Ik had om 17:30 uur besteld en ons eten kwam om 19:30 aan op ons adres. Ik vind het kwalijk dat het zo lang heeft geduurd. Als de bezorgtijden zo danig lang zijn vind ik het niet kunnen dat alle bestellingen aangenomen worden. Ik had liever een waarschuwing gekregen dat het erg druk was, dan had ik namelijk vandaag geen maaltijd besteld, maar een andere dag. Ik heb tussen door gebeld. Om 18:50 uur toen werd er gezegd dat het eten onder weg was. Waarna wij nog 40 minuten hebben moeten wachten. Al met al mijn grote twijfel of de bestelling daadwerkelijk onderweg was. Geen excuus niks via de telefoon. De bezorger wel aan gesproken dat wij erg ontevreden zijn. Echter is hij alleen de bezorger en kan hij niets aan het time management doen. Naar dat al mijn kleine kinderen enorme trek hadden viel het menu nog tegen. Loempia’s zacht en de Foe yong ha

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna Parker
12 november 2022

2 hour wait for delivery and then it was quite cold too! Need to put the waiting time on website so people can decide if it's worth ordering!!

Dirk
12 november 2022

Dik 2 uur wachten op je eten!!!!!!! Idioot gewoon.

John
9 november 2022

20 minuten later, maar wederom heerlijk!

Marian
9 november 2022

Goed, en smakelijk, grote porties.

Francis
7 november 2022

Allereerst, de kwaliteit vond ik oké , maar niet bijzonder. Was ook aan de lauwe kant. Maar het laten bezorgen is echt een lachertje. Om 16.30 besteld, zou om 17.40 bezorgd worden. Nadat ik om 17.30 dacht het duurt nu wel erg lang telefonisch contact opgenomen. Daar kreeg ik een erg bijdehandte dame aan de lijn die zei dat de website niet weet hoe lang bezorgen duurt, en 90 min. wachten heel normaal is…(ik wachtte al 120 min..) Ik zei, “maar die keuze heb ik wel om die tijd aan te geven, dus dan moet je die keuze niet geven, niet mijn probleem!”. Nou, ineens was het eten klaar en het kwam er aan.. 19.15(!) , ruim 2 uur en 45 minuten later! Geen excuses, niets! Hier nooit meer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E.
7 november 2022

Bestelling was laat, klef en lauw. Helaas. Bij afhalen geen probleem.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
7 november 2022

3 uur moeten wachten op het eten. Is te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lemmens Honig
7 november 2022

1,5 uur te laat, we zijn zelf gaan halen…Personeelsgebrek??? Het eten is prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G Demurtas
6 november 2022

Eten kwam ruim een uur te laat en onze gasten waren vertrokken, dus zaten wij met eten wat onaangeroerd bleef.Dus voor mij geen volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
6 november 2022

Om 17.40 uur eten besteld tijd aangegeven om te bezorgen en gelijk betaald. Hierna werd ik gebeld dat de bezorging later werd omdat ze het niet gingen redden en het werd kwart over 7 ik zei als het er dan maar wel is betaald via i.deal en tevens had ik al fooi gegeven om half acht nog geen eten getracht te bellen werd in eerste instantie niet opgenomen na 5 keer bellen eindelijk contact maar na de vraag gesteld te hebben werd de hoorn erop gegooid erg vreemd om 20.15 werd er eindelijk bezorgd en was het lauw erg vreemd volgende keer nog een keer proberen en dan aan de deur betalen kijken of het dan anders gaat. Ze hebben het geld al binnen natuurlijk Marja 2,5 uur wachten op je eten is echt schandalig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R
6 november 2022

Echt absurt slecht!! 17:00 eten besteld, 20:00 nog niks. Honderd keer gebeld maar geen gehoor, er was ook niet gebeld dat er vertraging was of iets dergelijks. 20:15 kwam er een bezorger met IJSKOUD eten aankakken! Eten mee teruggegeven aan de bezorger, maar te horen gekregen dat we geen geld terug krijgen! €45 weggegooid hiervoor! Wat een slechte zaak!! Dat er vertraging is oké, kan gebeuren, maar niks laten weten en vervolgens koud eten bezorgen kan niet. Er zat notabene kip bij, koude kip wordt je ziek van… Wij komen nooit meer bij deze tent!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry Geyteman
6 november 2022

Na drie uur wachten en diverse keren te hebben gebeld kregen wij onze bestelling. Het eten was prima, maar de service was slecht. Telefonisch niet bereikbaar en niet openstaand voor feedback.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruiter
6 november 2022

Om 17.00 een online bestelling geplaatst, na ruim 2,5 uur werd de bestelling bezorgd,na meerdere keren geprobeerd te bellen,er word gewoon niet opgenomen,werd de bestelling om 19.45 lauw eten bezorgd Sorry maar dit is echt een schande.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
6 november 2022

Volgens de openingstijden is het restaurant vanaf 16:30uur bereikbaar. Gelijk op dat tijdstip online besteld voor bezorging om niet te lang te hoeven wachten. Helaas, het mocht niet baten. Om half zes gebeld. Ze waren nog niet aan m’n bestelling begonnen, maar het zou nu snel worden gebracht. Het was erg druk, zei degene aan de lijn. Na 18:30 werd de bestelling eindelijk bezorgd. Wij zijn ontevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Runhardt
5 november 2022

Goed eten, maar zoals gebruikelijk bij Po On laat bezorgd. 2 uur en een kwartier.... Ik houd er al rekening mee als ik bij hen bestel.

Siem
2 november 2022

Heerlijk en lekker warm

Raaijmakers
31 oktober 2022

Combinatie gerecht besteld. Was erg lekker, goed warm en de babi pangang was eindelijk niet zo zout. Perfect. PS zelf opgehaald😉

Rene Mendes da Costa
30 oktober 2022
Peter Balvers
29 oktober 2022

Was weer lekker.

p.hoogduin
29 oktober 2022

de bami zat verder niets in jammer.

B
27 oktober 2022
L.pruis
27 oktober 2022

Om 1700 bestelt na twee keer te hebben gebeld om 1930 bezorgd na ander half uur een keer gebeld Mart zeiden dat het onder weg was dat was om 1845 ik ben klaar met dit bedrijf eten was nog geeens warm nee voor ons kan deze zaak in de brand vliegen

Svetlana
27 oktober 2022
Guus Goossens
26 oktober 2022
Rob Molenaar
25 oktober 2022

Een tevreden klant.

Fred
23 oktober 2022

Goede kwaliteit echt van genoten

Wim v Opzeeland
22 oktober 2022

prima eten en snel bezorgd

D
22 oktober 2022

Ruim 2 uur en 10 minuten wachten op bezorging is echt te lang.....

Armagan
22 oktober 2022

Super lekker eten! Precies 2 uur op moeten wachten, das echt ruk. Eerste keer, laatste keer

Gerard
21 oktober 2022

Het eten was als gewoonlijk weer erg lekker.

Astrid de Jong
19 oktober 2022

We hebben thuis heerlijk gegeten! Dank voor het klaar maken.

Richard
18 oktober 2022

was al weer erg lekker

de Boer
17 oktober 2022

Eten is prima. Alleen kwam het eten een half uur te vroeg. En de fooi die ik bij de bestelling had meegerekend bij de komt niet bij de bezorger. Vind dit uur kunnen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joop Ridder
16 oktober 2022

eten was op zich prima, jammer dat de bami niet warm was.

Maarten
16 oktober 2022

Bestelling zou om 18.30u klaar staan. Helaas was dat niet het geval. Om 18.40u kreeg ik mijn bestelling mee. Verder was het eten zelf weer smakelijk.

M. Plaatsman
13 oktober 2022

Het was wederom zeer smakelijk, maar de gebakken bananen werden niet meegeleverd, tot verdriet van de kinderen.

Erik
12 oktober 2022

Voor het eerst 25 minuten na de bestelling het eten geleverd gekregen. Zal liggen aan het vroege tijdstip van bestellen (rekening houdend met een lange wachttijd). Eten was weer super lekker. Echt genieten.

Anoniem
9 oktober 2022

Ik vond het deze keer erg slecht! De loempia was lauw, droop in de olie en was slap en taai. Was naar mijn idee gebakken in oude olie. Dat proef en zie je aan het product. Zonde van mijn geld doe dit niet nog een keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aarsman
7 oktober 2022

Perfect eten en ook bij bezorging warm eten.

Gerard
7 oktober 2022

Was erg lekker

Taco Fortgens
6 oktober 2022

KEURIG OP AFGESPROKEN TIJD, ETEN WAS TOP!

J.gerdes
5 oktober 2022

Prima verzorgd en stond klaar

Ronald Sandee
5 oktober 2022

Al jaren klant bij po-on, springt er echt uit tov andere Chinees rest. In de omgeving. Die zijn vaak minder lekker. Daarom po-on.

Raymond
2 oktober 2022

Netjes op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger. Eten was goed warm en smaakte goed.

Francis
29 september 2022

We hadden expres om 17.20 bezorgtijd neergezet. Nu was het eten er een uur later dan het tijdstip. Nu heeft de helft van het gezin niet mee kunnen eten helaas! Verder was het eten lekker.

M&S
29 september 2022

Bezorgtijd zou 17:40 zijn. Werd bezorgd na 18:15.

Herman van der kort
28 september 2022

Het duurde 2 uur voor dat het kwam

Kuyper
26 september 2022

2 uur gewacht op eten, vind ik veel te lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris Heeman
25 september 2022

Eten was prima en voldoende. 1 minpuntje het was niet voldoende heet/warm meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K.Has
25 september 2022
Rob
24 september 2022

De babi pangang was een paar dagen oud. Helemaal door gefrituurd, was niet meer eetbaar

Berry
24 september 2022

Prima op tijd, lekker eten. En heel veel, dus morgen weer. Wel was de kroepoek vergeten maar we zeuren niet want het was uitstekend.

Erik Vermaire
23 september 2022

Stond klaar op afgesproken tijd. Lekker als altijd.

Van der wal
23 september 2022

Alles was prima

Herman
23 september 2022

Mooi op tijd bezorgd. En goed op temperatuur. Wij zijn zeer tevreden.

Hoekman
22 september 2022

Beste, Ik vond de bezorging van de bestelling erg lang op zich laten wachten. Ik had de bestelling om 17.50 uur geplaatst en de maaltijd werd pas rond 19:30 uur afgeleverd. Ik had de keuze om de bezorging om 19:00 uur te zetten, echter heb ik de keuze zo snel mogelijk aan gevinkt. Dit viel dus flink tegen. Misschien de volgende keer een bericht sturen dat de bestelling langer op zich laat wachten. BVD Anneke Hoekman

R.J. van der Rol Brouwer
21 september 2022

Prima eten erg goed. Echt een aanrader en snel bezorgt. Top

J.A.Tersteeg-Korver
21 september 2022

Het wasPrima

RP maasstraat
20 september 2022

Zeer slecht qua bezorging en na bezorging lauw eten... Twee uur gewacht voordat het kwam. Een credit van Po-on is welkom!!

Johan
20 september 2022

Bezorgtijd "Zo snel mogelijk" betekend letterlijk het tegenovergestelde. Bezorgdtijd was 2 uur, dan is een uur langer dan de 1e keuze tijd. Kinderen maar broodje gegeven en naar bed. Eten stond er al een tijd op bezorging te wachten, alle voorgerechten(pansit, loempia etc) koud, vet en klef. Loempia was 1 geworden met de verpakking. Dit alles moeten weggooien. Zonde want hadden juiste extra besteld en betaald. De gerechten misten wat smaak, veel verse groente. Wat een teleurstelling van ruim 50 euro. Dit is vroeger beter geweest.

R.eerhart
19 september 2022
Coen en Marian Lemm3ns Honig
18 september 2022

Zekf opgehaald….heeerlijk gegeten! Voortreffelijk! Dank!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roel
14 september 2022
Tina Castillo Autie
11 september 2022

Na 2,5 uur moerassen ze nog beginnen met bereiden. 6 keer gebeld tot iemand eindelijk de telefoon opnam! Bestelling dus gecanceld, en nu wacht ik op de terugstorting van het geld. Super slechte service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T
10 september 2022

Lukewarm food; 45 minutes late; order incomplete; no one would answer phone so the rest of the order could be delivered. Likely will not order again any time soon if I can help it.

Tom Van Veen
10 september 2022
Zuurbier
6 september 2022

Niets op aan te merken zoals altijd op tijd geleverd en gewoon heerlijk gegeten

Maarten Alders
5 september 2022

het is zo als altijd weer van goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P martin diaz
4 september 2022
N. Heijdenrijk
3 september 2022

Heel lekker gegeten, Het zijn royale porties!

Peter
30 augustus 2022

Altijd de perfecte timing met bezorgen en afhalen. Super bediening en lekker eten

Coen Lemmens Honig
29 augustus 2022

Het was weer voortreffelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.E.
27 augustus 2022
Bert C.
24 augustus 2022

Bezorging netjes, maar was ruim 35 min. te vroeg. Dat gaf de bezorger ook toe. Moest het eten zien warm te houden i.v.m nog niet gearriveerde visite. Bami Rames prima. De rijst bij de Foe Yoeng Hai, was kennelijk het laatste uit de pan, want deze was wat geel/bruinig-hard Men had het kunnen zien, want het lag er bovenop. Jammer dus, maar verder oké.

Siem
24 augustus 2022
R.eerhart
21 augustus 2022
Rik vd vooren
21 augustus 2022

Weer een heerlijke maaltijd gekregen! Dit is voor mij het beste Chinese restaurant van Alkmaar en Ouddorp

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
20 augustus 2022

Heerlijk en veel eten

Rafael
19 augustus 2022
Gerard
19 augustus 2022

Was als gewoonlijk erg lekker

Tip
18 augustus 2022

Gewoon erg goed

de Haan
18 augustus 2022

Hartstikke lekker gegeten voor herhaling vatbaar

jm bouman
16 augustus 2022

het eten washeel goed,en werdt goed heet geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Westhoff
14 augustus 2022

De bestelling kwam op de juiste tijd, alles was warm en heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leon
13 augustus 2022

Eten was lauw. Loempiaatjes slap en kroepoek was niet knapperig. Ik vermoed dat het eten al een tijdje was verpakt voordat het bij ons werd bezorgd.

Ad
11 augustus 2022
Frans
7 augustus 2022
W Sikkens
7 augustus 2022
Rassers
6 augustus 2022

Eren was goed . De kroepoek oud en hebben we kunnen weggooien. We hebben 50 min zitten wachten vond ik wel heel erg lang !

E. M. Dietrich
5 augustus 2022

Eten was lauw. Ben dit niet gewent van poon. De kleine loempia's waren slap Het eten is denk ik te lang onderweg geweest.

Gérard en Trudy
2 augustus 2022

Het was heel erg lekker allemaal

PB
30 juli 2022

het stond deze keer op de afgesproken tijd klaar om afgehaald te worden we hebben weer heerlijk gegeten, het was ruim voldoende zodat we er nog een keer van kunnen genieten

X
30 juli 2022

Eten was lekkerbek de bezorging prima. Ook aan mijn dieetwensen: geen paprika in de mihoen met kip is voldaan. Prima!

Carla Tak
29 juli 2022

Prima kwaliteit en keurige bezorging

D Bakker
27 juli 2022

Smaak was niet zo goed, babi pangang niet knapperig. Koe loe kai droog. Alles had een beetje ketchup smaak, nasi had geen smaak.Bestelling was niet opgemerkt ofzo waardoor we om 21.50 pas bezorgd kregen, ruim 2 uur na plaatsen bestelling en 1 uur nadat ik telefonisch contact opgenomen heb. Al met al geen succes....

Jan Willem
23 juli 2022

Je kan merken dat Po-On net als alles duurder wordt. Opeens € 1,50 bezorgkosten. chinese Babi pangang (tja siew) niet meer vol verpakt in bakje. Hoop dat ze niet ten onder gaan aan eigen succes.

Jaap Kool
22 juli 2022

Bezorging half uur te vroeg. Was er nog niet aan toe.

Anna
22 juli 2022

Je moet te lang wachten...

naam
22 juli 2022
Rik
19 juli 2022

Babipangjang zat niet zo veel smaak aan, rest erg goed. Toen we tegen de bezorger zeiden dat we online al de fooi hadden gegeven zei hij : jaMmer maar daar zien wij niets van maar de bedoeling is goes

Leeuwangh
18 juli 2022

De loempia’s waren muf en smakeloos

Edward
17 juli 2022

was weer prima. snel en heet geleverd. ruim voldoende

AMS Kok
14 juli 2022

Eten was te laat en niet erg warm meer

Richard
12 juli 2022

vraag ik een keer niet op pittig krijgen we het lekker pittig

Paula
11 juli 2022

Online bestellen gaat makkelijk, bezorging zelfs wat eerder wegens drukte met bestellingen, maandmenu was meer dan genoeg voor 3 personen, daar eten we 2 dagen van.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke Bouma
11 juli 2022

Besteld voor 17.20. Geleverd om 16.45. Bezoek was nog niet aanwezig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
10 juli 2022

als altijd weer lekker

Johan
6 juli 2022

Heerlijk eten en precies op tijd klaar om af te halen

Peter
5 juli 2022

Goed eten, maar heel erg laar bezorgd, na bijna twee uur

Peter Balvers
5 juli 2022
Pascal
5 juli 2022

Jammer van de lange wachttijd voor bezorging . 16.30 besteld on line en 18.30 bezorgd. Volgende keer maar iets anders proberen.

Aad Eversdijk
4 juli 2022

Alles perfect geregeld, chapeau !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
4 juli 2022

Ruim 2 uur gewacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carola Nieborg
3 juli 2022

Duurde 1,5 uur, terwijl we expres al om 17 u besteld hadden. Leek vergeten, toen we na 5 kwartier belden kwam t ineens binnen een kwartier. Eten was gewoon lekker en veel. Goede prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kitty
2 juli 2022

Was weer prima !!!

Alie Morauw
2 juli 2022

Was weer heerlijk !

Anoniem
1 juli 2022

.

P. Brussee
1 juli 2022

In het algemeen ben ik zeer tevreden als ik eten ophaal bij Po-On maar helaas was deze keer het eten lauw en de kip niet lekker.

Prins
27 juni 2022

Altijd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie Hart
26 juni 2022

Bestelling keurig op tijd ! Eerder te vroeg maar dat was voor ons geen enkel probleem !!!De bestelling was goed ingepakt en heerlijk warm Wij bestellen meestal het maandmenu gevarieerd en van alles wat Heerlijk gegeten wij zijn zeer tevreden !!! Wij blijven zeker het maandmenu bestellen

Paul de Graaf
26 juni 2022

Besteld om 17:00 , en pas om 19:20 bezorgen. Ik snap dat het druk is op zondag ,maar zou wel fijn zijn als jullie dat de klant laten weten .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T.Fortgens
25 juni 2022

TOP ,zoals altijd tijd op goede afgesproken tijd!

Marja
23 juni 2022

Was lekker, veel en goed heet. Bezorgen duurde wel lang.

Ella Beentjes
23 juni 2022

Het eten was heerlijk. Vlees supergaar, gewoon echt lekker, het was alleen erg jammer dat de bezorging lang duurde. Ondanks de tijd die ik aan kon geven en die 5 kwartier na bestellen lag, duurde het daarna nog bijna 3 kwartier voordat het er was. 2 uur dus. Misschien een aandachtspuntje, want verder was het perfect.

Fred
20 juni 2022

Netjes op tijd gebracht en heet genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dea Grondhuis
20 juni 2022

Bestelling stond gepland om 18.40 uur. Om 19.10 zelf naar opgehaald, toen was het nog niet klaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zuur
19 juni 2022

Alleen ruim 15 minuten later, dat was een beetje jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
19 juni 2022

ik bestel regelmatig bij Po-On maar dit keer was het de slechtste bestelling ever. Besteld om 16:24 met het verzoek om zo snel mogelijk te leveren. Om18:05 nog maar gebeld waar de bestelling bleef. er werd gezegd dat die onderweg was(ons adres zit op nog geen 5 km afstand).18:45 werd de bestelling pas afgeleverd. Eten was lauw, satesaus was veel wateriger als normaal en de kipsate waren zielige kleine stukjes(normaal zijn dit grote stukken). Ik denk niet dat ik hier ooit nog ga bestellen want de kwaliteit wordt elke keer minder tot voorlopig dieptepunt bij deze bestelling. erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
19 juni 2022
Heleen
19 juni 2022

Prima, was het. Lekker!!!

Klaas Zomer
18 juni 2022

In 1 woord fantastisch, heerlijke smaak en goed warm!!

Fam Beets
17 juni 2022

Heerlijk gegeten

victor
17 juni 2022
Richard
15 juni 2022

Eten smaakt altijd wel goed maar de bezoring moet ik altijd maar bellen om me eten te krijgen zijn ze altijd onderweg

At Korzelius
13 juni 2022

Weer prima voor elkaar zoals het altijd is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christian
12 juni 2022

Lekker zoals altijd, en ook weer klaar op de besteltijd! Ga zo door!!!!

De Palm
12 juni 2022

Het moet aan gegeven worden dat de wachttijd erg lang is, dan kan je beslissen of je het als nog wilt hebben. Het eten was goed net als altijd......maar bijna 1uur en 45 minuten wachten is erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
11 juni 2022

vraag om pittig en krijg je sambal er bij

Frits Verhulst
10 juni 2022

Heerlijk eten en meer dan voldoende!

Barhorst
9 juni 2022

Dit is al de zoveelste keer dat alles in de plastic zak onder de kerriesaus zat + de bakjes

J
9 juni 2022

De gerechten zijn altijd goed bij Po-On! De bestelling was helaas wel wat laat bezorgd. Wel nog prima van temperatuur!

Rob
6 juni 2022
Mike
5 juni 2022

Super Chinees, altijd goed, lekker en genoeg!

Natalie Gemin
4 juni 2022

Heerlijk eten en jeetje wat een hoeveelheid! Enige verbeterpunt: volgende keer meer fooi geven 😊😊

Rob
4 juni 2022

Goed eten Toch 99% redelijk snel met bezorgen

Ad
4 juni 2022

Eten had warmer gekund

Marco van Sprang
4 juni 2022

Het eten is heerlijk. We hebben nu een paar keer via internet besteld en een tijd aangegeven voor de bezorging. Helaas komt het eten dan niet. Gisteren hebben we een uur van tevoren besteld. Als een tijdstip aangegeven kan worden bij de bestelljng, dan vind ik dat het ook op die tijd besteld moet worden. Als dat door drukte of zo niet kan dan moet je dat aangeven.

Stakenburg
1 juni 2022

We waren erg tevreden was weer heel lekker

Tim
1 juni 2022
H. Snijder
1 juni 2022

Po On is jaren lang mijn favoriete Chinees geweest en heb ik heel veel reclame voor jullie gemaakt maar de laatste paar keren dat ik van jullie heb gegeten is er wat veranderd. De Babi Pangang zaten harde stukken bij en het eten was echt niet warm genoeg. Ik hoop dat hier verandering in komt zodat ik jullie in de toekomst ook weer aan kan prijzen.

Richard
1 juni 2022

was weer erg lekker

Anneke van Scheijen
31 mei 2022

Heerlijk eten en stipt op tijd bezorgd!

Lenie Bakker
31 mei 2022

Eten is prima. Maar ik vind 2 uur wachten op het eten te lang. Ik vind dat jullie dat op de site aan moeten geven voordat we bestellen en betalen. Want daarna kan ik er niks mee. Ik had gebeld en begreep van de mevrouw dat er eerst eten gemaakt moest worden. Als je geen eten meer hebt moet je geen bestelling meer aannemen. Ik vind het nog steeds een vaag verhaal. Jammer want het eten is goed maar dit wil ik geen 2e keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

rob de vries
30 mei 2022

Bezorging was goed], iets aan de lange kant. Het menu, ik had iets anders verwacht, het vlees wat best erg aangebakken en wat taai. Smaak was wel goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska
30 mei 2022

Dit was de 4e keer op rij dat het eten veel te laat bezorgd werd en ik er achteraan moest bellen. Jammer, want het eten zelf is heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Prins
28 mei 2022

Perfect, zoals altijd

Jeffrey
28 mei 2022

Lekker eten waard voor je geld

Michael
27 mei 2022

Bestellen via Thuisbezorgd was niet mogelijk, gelukkig wel direct via de site. Normaal een lange wachttijd maar dit keer was het stipt. Het eten smaakte zeer goed en was goed warm.

Gerbrand Nieuwland
27 mei 2022

Was behoorlijk over de zeik vanwege bezorging na 2.45 uur na bestelling te hebben gedaan !!!! Dit kan écht niet !! Begreep wel van de bezorger dat ze met maar 2 mensen bezorgden, en van de telefoniste dat het enorm druk was. ( maar dan nog is het beter te vragen of ze het dan op komen halen.) Lijkt mij beter dat de mensen die door drukte laat bezorgd worden gebeld worden om te overleggen of ze dit okay vinden of dat ze het dan beter op kunnen halen ( dit had ik anders gedaan nl. )

Margreet
26 mei 2022

De bestelling was voor kwart voor 6 en kwam al om kwart over 5, beetje vroeg en jammer. Je spreekt niet voor niks een tijd af.

Eelco Akker
25 mei 2022

Ruim 1.5 uur wachten tot bestelling binnen is, wwl verbeterd, dit was 2 uur

Bakker
22 mei 2022

Prima eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis Celie
22 mei 2022

thuisbezorgen na twee uur kan echt niet !!!!!!!!!

Jan Willem
22 mei 2022

Wij bestellen regelmatig het maandmenu. Hier zit Foe Yong Hai bij. Wij krijgen echter altijd de vegetarische variant en niet die met Omelet met vlees, ham, groenten met varkensvlees. Prijsverschil is € 0,50. Idee om voortaan voor meerprijs van €0,50 dit wel aan te bieden bij het maandmenu?

Vreeker
20 mei 2022

Het eten is altijd prima, maar anderhalf uur wachten op je eten is niet zo fijn

T de vries
20 mei 2022

Snel bezorgd

Gerard
18 mei 2022
Jörgen
11 mei 2022

Ondanks mijn opmerking over uiterlijke bezorgtijd 18.30 uur (n.b. 17.04 uur de bestelling al online doorgegeven en per email bevestigd gekregen) ivm afspraken in de avond pas na bellen om 18.40 uur waar de bestelling bleef om 18.50 uur bezorgd. Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt! Het eten is verder goed.

Jay
11 mei 2022

Goede porties, eten was lekker! Voor herhaling vatbaar!!

Sabrina Dekker
10 mei 2022

Lekker gegeten. Iets langer moeten wachten op de bestelling.

Flo
10 mei 2022

Bezorging duurt meer dan 2 uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Taco Fortgens
10 mei 2022

GEWOON TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
8 mei 2022

We hadden het vrij laat besteld maar ondanks de voor ons verwachtte drukte (moederdag) toch redelijk op tijd bezorgd en wederom prima kwaliteit !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jasper Nieuwenhuizen
8 mei 2022

Eten is goed maar online 19.00 besteld om om 19.30 af te halen. Als het dan pas om 19.50 klaar is, is dat niet ok.

Jeannette
7 mei 2022

2 uur wachten op mijn bestelling vind ik wel erg lang. En dan ook nog voorgelogen worden dat mijn adres niet te vinden was...

Mireille Heijnen
7 mei 2022

Heerlijk en compleet. Goed warm bezorgd! Duurde wel meer dan een uur voordat het er was. Maar alles lekker en meer dan genoeg.

Erik
3 mei 2022

Als vanouds lekker

Carla Bechthold
2 mei 2022

Eten is erg lekker en snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guldenpfennig
29 april 2022

iets meer bezorgen op de afgesproken tijd 25 min. Later is wel veel

William
29 april 2022

Het was zoals altijd weer lekker! Groetjes Sushipoint Alkmaar!

AMS Kok
28 april 2022

Eten heerlijk en keurig op tijd

Ronald
27 april 2022

bezorging was zoals altijd prima maar de kwaliteit was dit keer echt veel minder met name de kip in oestersaus leek wel bruin water in plaats van een lekkere saus. graag meer aandacht aan die saus besteden want die leek wel aangelengd met water. er zat ook bijna geen smaak aan.

Jan
27 april 2022

Prima van smaak en goed op temperatuur. Ik had ingevuld zo spoedig mogelijk bezorgen. Mogelijk kunnen jullie er dan een mail overheen sturen hoe laat er werkelijk bezorgd gaat worden.

Bram
27 april 2022

Eten is altijd goed, alleen wederom de bezorger een half uur te laat

Frans
26 april 2022

Lekker, veel, goed warm en op de aangegeven tijd. Ben weer helemaal tevreden.

M Le blansch
25 april 2022

Heerlijk eten en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der wal
24 april 2022

Alles was prima enheerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mieke
21 april 2022

Het was weer heerlijk !

Elzinga
21 april 2022
Maria
20 april 2022

Goed restaurant. Lekker eten. Vriendelijke mensen. Had on-line besteld en was laat. Werd telefonisch gebeld ter herinnering om het eten om te halen. Goede service.

Rob
19 april 2022

Dit keer was het eten op tijd en warm en goed te eten

Joery
19 april 2022
De jonh
18 april 2022

Zo slecht hebben wij nog nooit gegeten!!!. Kip in saus was niet warm. Babipangang was taai en hard. Gebakken banaan was lang niet gaar. Smaakloos!!!

Bibi
17 april 2022

Lekkerste loempia die ik ken, gevuld met veel groenten. Bezorging kan en moet veel beter. De bezorger wel vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

José
15 april 2022

Echt top gegeten.

Willem
14 april 2022

Het was heerlijk en op tijd bezorgd

Henk Moes
10 april 2022

Het eten mag zeker wel warmer. En de bestelling is altijd zoek als we het komen halen..

van Wijngaarden
9 april 2022
Taco Fortgens
6 april 2022

Top eten en goede bezorging

Richard
5 april 2022

was weer erg lekker

We
5 april 2022

Netjes op tijd, vriendelijk en nette bezorger.. en het belangrijkste; het was lekker! (Had ietsje warmer kunnen aankomen, maar 30 sec in de magnetron en het was weer heerlijk warm). Tot de volgende keer!

x
4 april 2022
P.J. Bogaards
4 april 2022

via internet besteld, met een afhaaltijd van 18:30. maar helaas de wachttijd was ruim een half uur, dus thuis ongerust waar ik bleef.

Bert pruis
4 april 2022

Eten was koud voor de tweede maal ben voorlopig ff klaar met poon

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
3 april 2022

Prima eten en keurig op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bruijns
3 april 2022

Gevraagd om rond 17.15 te bezorgen...als het eten dan al om 16.55 bezorgd wordt is dat wel wat vroeg. Loempia was wel erg vet, het droop er uit... De rest was prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Enkelaar
3 april 2022

Vlees veel te lang/hard gebakken/gefrituurd.

Bernadette
1 april 2022

Heerlijk eten! Bestel ruim een uur van tevoren, dan is het op tijd.

Joop
31 maart 2022
Bollen
30 maart 2022

Loempia, dit keer iets te veel taugé. Had wat meer ei en vlees in gemogen. Smaak is uitstekend.

Aida
28 maart 2022

Het eten kwam pas na 2,5 uur! Het eten was koud en lauw! We hebben gevraagd om een vervangend gerecht en deze is wel geleverd maar ingeruild voor een ander gerecht dan aangevraagd. Voor ons nooit meer! Ondanks dat de smaak goed was maar pfff jammer van de tijd en de kou.

Flammang
27 maart 2022

Zeer tevreden! Altijd goed! 👍

Henny
27 maart 2022

Altijd lekker en op tijd.

issy i.h. kavasoglu
27 maart 2022

17.50 besteld 18.50 gemaakt 19.50 bezorgd wat jammer is dat ze niet gelijk zeggen als je na een uur belt dat het druk is en dat bezorging 1,5 a 2 uur kan duren steeds maar iets anders zeggen zoals komt binnen 20 min. of de bezorger is onderweg terwijl wij om de hoek wonen eten was wel smaakvol maar info aan de telefoon maakt het minder natuurlijk

Twan
26 maart 2022

Het maandmenu was heerlijk.

bar
24 maart 2022

Jammer genoeg op nieuw niet op tijd

Richard
22 maart 2022

duurde wel iets langer dan verwacht maar prima uitleg waardoor, eten was lekker

Ronald eerhart
21 maart 2022
M
21 maart 2022

Bezorging voor de 3e keer een half uur te vroeg. Tjap Tjoy met stukken rauwe groenten (bloemkool , wortel en broccoli). Beetgaar is lekker, rauw niet.

H.louis
20 maart 2022

Omdat het zo ontzettend druk was hebben we het vermoeden dat het te kosten is gegaan van de kwaliteit.de saté was droog en taai.

Niels
20 maart 2022

Oké 👍 maar vorige x was beter . Prijs kwaliteit nog steeds acceptabel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
18 maart 2022

Het eten is uitstekend en de bezorging vlot en beleefd!

Meijer
16 maart 2022

Was zeer goed

Bibi
15 maart 2022

Heerlijke loempia, niet vettig en gevuld met knapperige groenten, kipfilet en ei.

Enkelaar
14 maart 2022

13:45 Bestelling geplaatst voor 18:15.Een kwartiertje later kan. Maar 3 kwartier later slaat nergens op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Meendering
13 maart 2022

Zoals gewoonlijk: keurig op tijd en erg lekker

W. van Doorn
13 maart 2022

Precies op tijd en het eten was nog gloeiend heet en heerlijk!

Danielle
13 maart 2022
issy i.h. kavasoglu
12 maart 2022

heerlijk gegeten smaakvol bedankt

Leo Klinkenberg
11 maart 2022

Heb bij de online-bestelling voor bezorgen 2 euro extra betaald als fooi. Bij aflevering aan bezorger dit bedrag gemeld. Deze gaf aan hiervan niets te krijgen. Vond dit niet kloppen. Vandaar hem alsnog 2 euro gegeven. Vraag: waar gaat de online-fooi dan wel naar toe?

Guldenpfennig
11 maart 2022
Harold roth
11 maart 2022

Prima geregeld.snel en op afgesproken tijd

Michel
8 maart 2022

Deze keer keurig op tijd. Het was heerlijk.

Richard
8 maart 2022

jammer dat het eten de ene keer lekker pittig is en de andere keer weer niet

Karin
8 maart 2022

Altijd heerlijk hoor maar de bestelling was bijna koud toen het gebracht werd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Siem
6 maart 2022

Eten was koud helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

At Korzelius
6 maart 2022

Bezorger was 20 minuten te vroeg,eten was weer super lekker en meer dan genoeg.

Bianca
5 maart 2022

Ik had voor 6 personen de Indische Chinese rijsttafel, maar helaas was het vrij afgekoeld. 😇 dus alles in de magnetron. Maar evengoed lekker hoor

Sinan Gul
4 maart 2022

Kwaliteit eten was redelijk, maar ondanks dat we bij de online bestelling aangaven de bestelling zsm geleverd te willen hebben, kregen we de bestelling pas na 2 uur en 20 minuten! En dat op een normale vrijdagavond. Kan echt niet.

Richard
2 maart 2022

we hebben het maar gehaald was weer lekker

Sundermann
2 maart 2022

Gebakken benaan was niet lekker, te hard en niet zoet genoeg,hebben wij weggegooid wat zonde is,en het eten was niet echt warm.

Langerijs
1 maart 2022

Goede service, lekker gegeten, op afgesproken tijd bezorgd, vrolijke bezorger. 😀

Marije
1 maart 2022

Jammer dat bezorging 2 uur en een kwartier heeft geduurd. Wij hebben amper van het eten kunnen genieten. Wij vinden dat het beter gecommuniceerd moet worden wat de bezorgtijd zal zijn, dan hadden wij nu iets anders overwogen om te bestellen.

Isabelle
1 maart 2022

Zo lekker gegeten! Was top!

Wendy
27 februari 2022

Het eten is altijd erg lekker… maar we hebben vreselijk lang op het eten moeten wachten. 19:40 ipv 18:30. We waren geïnformeerd dat het een half uurtje later zou komen, maar niet 70 minuten later.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Blackman
27 februari 2022

Vaste klant bij Po-on wij blijven altijd bestellen. Wij wonen al bijna 3 jaar niet meer in Alkmaar. Wij wonen in Oudkarspel waar niet wordt bezorgd. Wij blijven trouw afhalen bij Po-on als wij iets te vieren hebben. Altijd heerlijk eten bij jullie. Wij geven in de opmerking netkes aan wat de wensen zijn en daar wordt altijd gehoor aan gegeven.

Rob
27 februari 2022

Was er snel Alleen jammer dat de bestelling niet helemaal goed was Portie bami was witte rijst

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N. Heijdenrijk
26 februari 2022

Ieder onderdeel van mijn bestelling had een eigen smaak (zoals dat ook hoort) en niet op het oog verschillende gerechten maar allemaal 1 smaak. Keurig verpakt, keurig bezorgd! Het was alleen niet zo heel erg warm meer; we moesten het meteen gaan eten en tweede keer opscheppen was eigenlijk net niet warm genoeg meer. Maar de smaak bleef heerlijk! Tot een volgende keer.

Mark
26 februari 2022

We hebben ruim 2 uur moeten wachten op de bestelling. Niet een belletje gehad of contact met ons opgenomen. Dus na 1,5 uur wachten zelf gebeld. Het eten was prima maar de wachttijd te lang.

Alie Morauw
25 februari 2022

Het was TOP ! normaal gesproken wil ik geen Babi pangang omdat ik dat meestal tai en droog vind, maar dit keer was die geweldig heel zacht zoals het moet zijn.TOP !!!

Ester
25 februari 2022

Het eten is heerlijk, echt complimenten alleen is het zo jammer dat het 2 uur duurt voordat het bezorgd wordt. Slechte communicatie hierover. Erg jammer

Jan beerse
24 februari 2022
Gerard
23 februari 2022

Het eten was 3 kwartier te laat, het eten zoals tijd erg lekker.

frank
21 februari 2022

Stond keurig op tijd klaar ! en lekker gegeten