Bewertungen von Po-On Alkmaar

Neue Beurteilungen

4.0
weer goed
24 Juni 2026
Gerard
22 Juni 2026

Heerlijke rijsttafel, echt lekker en goed verzorgd. Met op verzoek, een lijstje van de glutenvrije gerechten erbij. Wij konden de hoeveelheid met z'n tweeën bij lange niet op.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Kim
21 Juni 2026
Frens
20 Juni 2026

Het was weer als vanouds heerlijk.

Nicole
19 Juni 2026

Superlekkere gerechten, vriendelijk personeel en snelle levering! Wij zijn fan!

Marjon
17 Juni 2026

We hadden gevraagd of het eten na 3x koud ontvangen te hebben nu warm gebracht kon worden. De babi pangang was niet overdreven warm en de mihoen was weer hartstikke koud dus ging meteen de magnetron in. Na 4x hebben we besloten om niets meer bij Po On te bestellen.

Wim
16 Juni 2026

Het duurt even, maar dan heb je ook wat

Wim H
13 Juni 2026

Bezorging: keurig op tijd. Smaak: goed en heerlijk.

Dennis Hartland
12 Juni 2026

Eten echt top dikke 10 Vroeg om een bak extra bami dit duurde echter iets te lang waardoor eten niet heel warm meer was

Sophie
12 Juni 2026

Heel lekker met veel groenten, het smaakte de hele familie heel goed, ook goede prijs.

Kroon
11 Juni 2026

Alles op tijd klaar vriendelijk personeel eten zeer goed

Richard
10 Juni 2026

Gewoon de beste lekkerste chinees Snel en vriendelijk bezorgd

Stephan Brouwer
9 Juni 2026

Alles was goed en naar wens, keurige bezorging en mooi optijd.

irene breeuwer
8 Juni 2026

Heerlijk vers, knapperig eten! Snelle bezorging door vriendelijke jongeman. Kortom: aan te raden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Laura Van waard
5 Juni 2026

Top heerlijk

Monique
3 Juni 2026

Heerlijk maandmenu besteld. Genoeg om 2 dagen met 2 personen van te eten. In tegenstelling tot veel andere bezorgrestaurants was het eten heerlijk warm/heet!

Lex
31 Mai 2026

Net als altijd , helemaal top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Baas
31 Mai 2026
Ben Peereboom
30 Mai 2026

We bestellen hier regelmatig bij Po On en iedere keer zijn we DIK tevreden

Bor
29 Mai 2026

Via site maandmenu besteld. Stond keurig op tijd klaar. Zelfs paar minuten vroeg! Als vanouds de goede Po On kwaliteit . Aanrader!!

Henk
26 Mai 2026

Na 20 jaar terug in Alkmaar nog steeds top

M.R
25 Mai 2026

Altijd prima

Gerard ten Napel
24 Mai 2026

vers, lekker, service top

Gerard
23 Mai 2026

Was weer erg lekker

Marc
17 Mai 2026

Lekkere gerechten, niet te zout, en met verse ingrediënten. Zeker aan te bevelen.

maarten
15 Mai 2026

Lekker eten en ook precies op tijd bezorgd. Bedankt weer - wij hebben een fijne avond gehad met 20 mensen.

Marjon
14 Mai 2026

Was weer niet warm en vinden het eten puur achteruit gaan. Hoeven het voorlopig niet meer

Paul Stengs
12 Mai 2026

De bezorging was eigenlijk best oke. Maar als je invult tussen 17.00-18.00 uur bezorgen moet het natuurlijk niet om 16.40 uur al gebracht worden vind ik. Voor de rest is het hartstikke oke.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jeffrey Stam
10 Mai 2026

Zeer snel, goed warm, heerlijk

Ria
9 Mai 2026

Heerlijk eten, snel bezorgd👍

Daan de jong
9 Mai 2026

Erg lekker

van Driel
8 Mai 2026

🫶🏽

Erik
5 Mai 2026

De loempia was niet lekker. Bijna helemaal.gevuld met tauge en een klein stukje ei. Jammer

Vesna Broersen
3 Mai 2026

Top Tevreden lekker eten super Tot de volgende keer

Stephanie
2 Mai 2026
Stefan schouten
30 April 2026

Meer dan genoeg voor 2 dagen eten gekregen

Henk Cedee
26 April 2026

Kipstukjes hard en saus te zoet maar dat kan aan mijn keuze liggen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Alie Morauw
25 April 2026

Heerlijk gegeten en de bezorging was ook top !

Brigitte
24 April 2026

Bestelling duurde 2 uur en 20 minuten. Het eten was droog en niet lekker. De loempia's waren bijna zwart en leken wel meerdere keren te zijn frituurt. Heb het meeste weg gegooid en een broodje gesmeerd. Het contact was wel vriendelijk en de bezorger maakte oprechte excuses voor de late bezorging. Ik bestel voortaan ergens anders.

Gil Costa
24 April 2026

Geweldig!!!

Sam Balbaai
23 April 2026
Lea
21 April 2026

Lekkerrrr

Rob Freer
20 April 2026
Ben Peereboom
18 April 2026

Vlees babi pangang mag wel malser en krokante, verder lekker gegeten en goede porties.

Sharissa Amier
18 April 2026

Zoals als altijd eingelijk, perfect en snel.

L.
16 April 2026

Bestelling stond op het afgesproken tijdstip klaar, maar het eten smaakte erg flauw. Niet de kwaliteit die je normaal van dit restaurant gewend bent.

Patrick Franka
15 April 2026

Gisteren een bestelling geplaats om 17.28 uur en de levering was pas om 18.45 uur. Dat vond ik toch echt te lang duren. Gerecht was lekker, alleen de bami was al erg koud, dat is niet echt lekker. Verder prima.

Siem
12 April 2026

Jammer Helaas lauweten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ella Kooy
12 April 2026

Op tijd en was lekker

Ingmar
12 April 2026
Bianca
11 April 2026

Lekker maandmenu waar we morgen nog wat van kunnen eten, mjam

Sjaak
11 April 2026

Heerlijke maaltijd, mooi op tijd bezorgd!

Alie Morauw
6 April 2026

Het eten was heerlijk zoals altijd maar er is iets misgegaan tijdens het verpakken of het vervoeren want het was een vieze bende in het tasje de kip kerrie zat overal,ik heb kranten op tafel moeten leggen om alle bakjes knap op tafel te kunnen zetten die het vocht konden absorberen. Was heel teleurstellend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Bianca
5 April 2026

Altijd heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Yuniel Caballero Paz
2 April 2026

Het eten was over het algemeen goed. Maar het vlees van de babi pangang was echter extreem taai en droog, en de saté had een vreemde textuur die niet op kip leek. Ik hoop dat u deze aspecten in de toekomst zult verbeteren.

Paul stengs
29 März 2026

Enorm veel eten en zeker het maandmenu is top. Mooi op tijd bezorgd.

Wim
29 März 2026

Doordat de deksel van de plasticdoos met fou yong hai was losgeschoten tijdens de bezorging, was de saus en overige inhoud terecht gekomen in de plastic bezorgtas. Alles in de vuilnisbak weggedaan. Jammer. ( de bak met nasi niet boven erop plaatsen bij volgende keer).

Bal
28 März 2026

Super op tijd. Heerlijk gegeten

Nelly
24 März 2026

Ik had aangegeven geen champignons, door de gado gado zaten champignons, voor de rest heerlijk eten,

Rob van der Vliet
23 März 2026

Dit is de eerste keer dat het zeer slecht was. Het lijkt of Vlees was droog en de gerechten koelden snel af. Het lijkt of het uit de magnetron kwam. We eten er altijd twee dagen van. Alles ligt nu in de afvalbak. Nog nooit meegemaakt.

J.c vries
23 März 2026
wetsteyn
22 März 2026
Jan Doze
20 März 2026

Ik had gevraagd om rond 17:00uur de bestelling te bezorgen, 17:09 stond de bezorger voor de deur. Perfect.

Fred-Jan de Jong
18 März 2026

Zeer goede kwaliteit!

Roos
18 März 2026

Tweede keer in tijden dat ik besteld heb bij Po-on; beide keren snel geleverd, warm en smaakvol (vegetarische rijsttafel)

N sier
18 März 2026

Heerlijke maaltijd, wij hadden het maand menu🤗

Mario
17 März 2026

Was top

George Boer
15 März 2026

Slecht bereikbaar per telefoon Heb gekozen voor zo snel mogelijke bezorging was behoorlijk laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Esther
15 März 2026

Dank voor het heerlijke eten en grote porties. We hadden voor de verjaardag besteld om gezellig met de familie thuis te eten. Jullie bezorgden het klokslag 18.00 uur.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Gerard de Groot
14 März 2026
Ton
14 März 2026

Was prima

Kees
9 März 2026

Niets maar dan ook niets op aan te merken heel goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Fred de Jong
4 März 2026

Ik geef liever een fooitje aan de bezorger dan elektronisch maar beter heb ik nooit gegeten als van po on en dat is iedere keer raak en de volgende dag niet van die pufferige open van de smaakversterkers

Siem
2 März 2026

Jammer genoeg was het niet heet erg afgekoeld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Alex
2 März 2026

Ik haal al tientallen jaren bij Po-on, de recepten zijn veranderd maar zeker te goede. Meer groente echt beter

Orine
1 März 2026

Het eten was koud en het vlees was taai, maar het ergste is dat er een grote haar in de bami zat. Niet voor herhaling!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ben Peereboom
28 Februar 2026

Fantastisch om weer op tijd de bezorging te ontvangen en van een heerlijke maaltijd te genieten want het was weer super lekker.

Van der wal
28 Februar 2026

Was primaenlekker

Christa
28 Februar 2026

Het eten was lekker, maar veel smaakte anders dan anders.. het was het daardoor net niet, een beetje teleurstellend.. de kok op vakantie?

Gerard Kukken
27 Februar 2026

Goede kwaliteit, lekker warm eten en een vriendelijke en vlotte bezorging.

Marcel Frens
27 Februar 2026

Gisteren weer heerlijk gegeten

Esther
26 Februar 2026

Altijd lekker

De waard
25 Februar 2026

Snel bezorgd, heerlijk warm. En zoals altijd heerlijk eten. Jammer alleen dat de kroepoek taai was

Ingmar
25 Februar 2026
S
24 Februar 2026
Dominique
23 Februar 2026
Fred-Jan de Jong
20 Februar 2026

Ik vind dat de fooi naar de bezorger moet gaan. Maar ongelooflijk goed gegeten zelden zo lekker gegeten.

Nel
18 Februar 2026

Heerlijk gegeten!

Zuurbier
11 Februar 2026

Maandmenu was weer top!

Raalte
10 Februar 2026

Het eten was lekker maar wel koud dat was niet tof

Erik Vermaire
9 Februar 2026

Lekker gegeten maar thuisgekomen bleek er een gerecht niet in het tasje te zitten dat wel besteld en wel betaald was. Ik heb de toegezegde mail waarin staaf dat ik dit gerecht de volgende keer alsnog zal ontvangen nog niet ontvangen.

L blokker
8 Februar 2026
Maurice
7 Februar 2026

Heerlijk gegeten

Stan
7 Februar 2026

Top restaurant altijd goed en je krijgt veel te veel

EECEN
6 Februar 2026
Brigitte Tammer
5 Februar 2026
W geenen
5 Februar 2026

Makkelijk online besteld en lekker snel geleverd super

Boode
1 Februar 2026

Vriendelijke bezorger en lekker gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Wim
31 Januar 2026
Michelle
31 Januar 2026