Bewertungen von Po-On Alkmaar
Neue Beurteilungen
weer goed
Gerard
Heerlijke rijsttafel, echt lekker en goed verzorgd. Met op verzoek, een lijstje van de glutenvrije gerechten erbij. Wij konden de hoeveelheid met z'n tweeën bij lange niet op.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Kim
Frens
Het was weer als vanouds heerlijk.
Nicole
Superlekkere gerechten, vriendelijk personeel en snelle levering! Wij zijn fan!
Marjon
We hadden gevraagd of het eten na 3x koud ontvangen te hebben nu warm gebracht kon worden. De babi pangang was niet overdreven warm en de mihoen was weer hartstikke koud dus ging meteen de magnetron in. Na 4x hebben we besloten om niets meer bij Po On te bestellen.
Wim
Het duurt even, maar dan heb je ook wat
Wim H
Bezorging: keurig op tijd. Smaak: goed en heerlijk.
Dennis Hartland
Eten echt top dikke 10 Vroeg om een bak extra bami dit duurde echter iets te lang waardoor eten niet heel warm meer was
Sophie
Heel lekker met veel groenten, het smaakte de hele familie heel goed, ook goede prijs.
Kroon
Alles op tijd klaar vriendelijk personeel eten zeer goed
Richard
Gewoon de beste lekkerste chinees Snel en vriendelijk bezorgd
Stephan Brouwer
Alles was goed en naar wens, keurige bezorging en mooi optijd.
irene breeuwer
Heerlijk vers, knapperig eten! Snelle bezorging door vriendelijke jongeman. Kortom: aan te raden
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Laura Van waard
Top heerlijk
Monique
Heerlijk maandmenu besteld. Genoeg om 2 dagen met 2 personen van te eten. In tegenstelling tot veel andere bezorgrestaurants was het eten heerlijk warm/heet!
Lex
Net als altijd , helemaal top
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Baas
Ben Peereboom
We bestellen hier regelmatig bij Po On en iedere keer zijn we DIK tevreden
Bor
Via site maandmenu besteld. Stond keurig op tijd klaar. Zelfs paar minuten vroeg! Als vanouds de goede Po On kwaliteit . Aanrader!!
Henk
Na 20 jaar terug in Alkmaar nog steeds top
M.R
Altijd prima
Gerard ten Napel
vers, lekker, service top
Gerard
Was weer erg lekker
Marc
Lekkere gerechten, niet te zout, en met verse ingrediënten. Zeker aan te bevelen.
maarten
Lekker eten en ook precies op tijd bezorgd. Bedankt weer - wij hebben een fijne avond gehad met 20 mensen.
Marjon
Was weer niet warm en vinden het eten puur achteruit gaan. Hoeven het voorlopig niet meer
Paul Stengs
De bezorging was eigenlijk best oke. Maar als je invult tussen 17.00-18.00 uur bezorgen moet het natuurlijk niet om 16.40 uur al gebracht worden vind ik. Voor de rest is het hartstikke oke.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Jeffrey Stam
Zeer snel, goed warm, heerlijk
Ria
Heerlijk eten, snel bezorgd👍
Daan de jong
Erg lekker
van Driel
🫶🏽
Erik
De loempia was niet lekker. Bijna helemaal.gevuld met tauge en een klein stukje ei. Jammer
Vesna Broersen
Top Tevreden lekker eten super Tot de volgende keer
Stephanie
Stefan schouten
Meer dan genoeg voor 2 dagen eten gekregen
Henk Cedee
Kipstukjes hard en saus te zoet maar dat kan aan mijn keuze liggen
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Alie Morauw
Heerlijk gegeten en de bezorging was ook top !
Brigitte
Bestelling duurde 2 uur en 20 minuten. Het eten was droog en niet lekker. De loempia's waren bijna zwart en leken wel meerdere keren te zijn frituurt. Heb het meeste weg gegooid en een broodje gesmeerd. Het contact was wel vriendelijk en de bezorger maakte oprechte excuses voor de late bezorging. Ik bestel voortaan ergens anders.
Gil Costa
Geweldig!!!
Sam Balbaai
Lea
Lekkerrrr
Rob Freer
Ben Peereboom
Vlees babi pangang mag wel malser en krokante, verder lekker gegeten en goede porties.
Sharissa Amier
Zoals als altijd eingelijk, perfect en snel.
L.
Bestelling stond op het afgesproken tijdstip klaar, maar het eten smaakte erg flauw. Niet de kwaliteit die je normaal van dit restaurant gewend bent.
Patrick Franka
Gisteren een bestelling geplaats om 17.28 uur en de levering was pas om 18.45 uur. Dat vond ik toch echt te lang duren. Gerecht was lekker, alleen de bami was al erg koud, dat is niet echt lekker. Verder prima.
Siem
Jammer Helaas lauweten
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Ella Kooy
Op tijd en was lekker
Ingmar
Bianca
Lekker maandmenu waar we morgen nog wat van kunnen eten, mjam
Sjaak
Heerlijke maaltijd, mooi op tijd bezorgd!
Alie Morauw
Het eten was heerlijk zoals altijd maar er is iets misgegaan tijdens het verpakken of het vervoeren want het was een vieze bende in het tasje de kip kerrie zat overal,ik heb kranten op tafel moeten leggen om alle bakjes knap op tafel te kunnen zetten die het vocht konden absorberen. Was heel teleurstellend.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Bianca
Altijd heerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Yuniel Caballero Paz
Het eten was over het algemeen goed. Maar het vlees van de babi pangang was echter extreem taai en droog, en de saté had een vreemde textuur die niet op kip leek. Ik hoop dat u deze aspecten in de toekomst zult verbeteren.
Paul stengs
Enorm veel eten en zeker het maandmenu is top. Mooi op tijd bezorgd.
Wim
Doordat de deksel van de plasticdoos met fou yong hai was losgeschoten tijdens de bezorging, was de saus en overige inhoud terecht gekomen in de plastic bezorgtas. Alles in de vuilnisbak weggedaan. Jammer. ( de bak met nasi niet boven erop plaatsen bij volgende keer).
Bal
Super op tijd. Heerlijk gegeten
Nelly
Ik had aangegeven geen champignons, door de gado gado zaten champignons, voor de rest heerlijk eten,
Rob van der Vliet
Dit is de eerste keer dat het zeer slecht was. Het lijkt of Vlees was droog en de gerechten koelden snel af. Het lijkt of het uit de magnetron kwam. We eten er altijd twee dagen van. Alles ligt nu in de afvalbak. Nog nooit meegemaakt.
J.c vries
wetsteyn
Jan Doze
Ik had gevraagd om rond 17:00uur de bestelling te bezorgen, 17:09 stond de bezorger voor de deur. Perfect.
Fred-Jan de Jong
Zeer goede kwaliteit!
Roos
Tweede keer in tijden dat ik besteld heb bij Po-on; beide keren snel geleverd, warm en smaakvol (vegetarische rijsttafel)
N sier
Heerlijke maaltijd, wij hadden het maand menu🤗
Mario
Was top
George Boer
Slecht bereikbaar per telefoon Heb gekozen voor zo snel mogelijke bezorging was behoorlijk laat
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Esther
Dank voor het heerlijke eten en grote porties. We hadden voor de verjaardag besteld om gezellig met de familie thuis te eten. Jullie bezorgden het klokslag 18.00 uur.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Gerard de Groot
Ton
Was prima
Kees
Niets maar dan ook niets op aan te merken heel goed
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Fred de Jong
Ik geef liever een fooitje aan de bezorger dan elektronisch maar beter heb ik nooit gegeten als van po on en dat is iedere keer raak en de volgende dag niet van die pufferige open van de smaakversterkers
Siem
Jammer genoeg was het niet heet erg afgekoeld
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Alex
Ik haal al tientallen jaren bij Po-on, de recepten zijn veranderd maar zeker te goede. Meer groente echt beter
Orine
Het eten was koud en het vlees was taai, maar het ergste is dat er een grote haar in de bami zat. Niet voor herhaling!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Ben Peereboom
Fantastisch om weer op tijd de bezorging te ontvangen en van een heerlijke maaltijd te genieten want het was weer super lekker.
Van der wal
Was primaenlekker
Christa
Het eten was lekker, maar veel smaakte anders dan anders.. het was het daardoor net niet, een beetje teleurstellend.. de kok op vakantie?
Gerard Kukken
Goede kwaliteit, lekker warm eten en een vriendelijke en vlotte bezorging.
Marcel Frens
Gisteren weer heerlijk gegeten
Esther
Altijd lekker
De waard
Snel bezorgd, heerlijk warm. En zoals altijd heerlijk eten. Jammer alleen dat de kroepoek taai was
Ingmar
S
Dominique
Fred-Jan de Jong
Ik vind dat de fooi naar de bezorger moet gaan. Maar ongelooflijk goed gegeten zelden zo lekker gegeten.
Nel
Heerlijk gegeten!
Zuurbier
Maandmenu was weer top!
Raalte
Het eten was lekker maar wel koud dat was niet tof
Erik Vermaire
Lekker gegeten maar thuisgekomen bleek er een gerecht niet in het tasje te zitten dat wel besteld en wel betaald was. Ik heb de toegezegde mail waarin staaf dat ik dit gerecht de volgende keer alsnog zal ontvangen nog niet ontvangen.
L blokker
Maurice
Heerlijk gegeten
Stan
Top restaurant altijd goed en je krijgt veel te veel
EECEN
Brigitte Tammer
W geenen
Makkelijk online besteld en lekker snel geleverd super
Boode
Vriendelijke bezorger en lekker gegeten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.